بازدید 13169
۴
گمانه‌زنی‌های «تابناک» از انتخابات کمیته ملی المپیک

کیومرث هاشمی جای علی‌آبادی را می‌گیرد؟

پس از یک سال و نیم تعویق انتخابات، امروز آکادمی ملی المپیک، میزبان چهل و یکمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک است تا رئیس مهم‌ترین نهاد ورزشی کشور را معرفی کند؛ مجمعی که گویا مهر پایانی است بر ریاست محمد علی‌آبادی بر ورزش کشور!
کد خبر: ۳۷۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳ 20 January 2014
کیومرث هاشمی جای علی‌آبادی را می‌گیردسرانجام پس از یک سال و نیم دیرکرد، عصر امروز انتخابات جنجالی کمیته ملی المپیک ‌برگزار می‌شود تا مهر پایان بر ریاست محمدعلی‌آبادی در این کمیته باشد و این نهاد مهم ورزشی، رئیس جدید خود را بشناسد؛ رئیسی که البته چندان ناآشنا نیست و مدیرکل سابق حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان محمود گودرزی است؛ کیومرث هاشمی!

به گزارش «تابناک»، پس از تعویق یک سال و نیمه‌ای که در جریان روند اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک رخ داده بود و‌ حضور محمد علی آبادی را در این کمیته بیش‌ از دیگران کرده بود، قرار است امروز ‌چهل‌ویکمین مجمع‌ عمومی (انتخاباتی) این کمیته برگزار شود.

بنا بر این گزارش، به رغم همه تلاش‌های علی‌آبادی برای ‌ماندن در کمیته ملی المپیک، گویا او امروز جایش را به کیومرث هاشمی می‌دهد که اسبش را برای نشستن بر صندلی ریاست کمیته زین کرده ‌و با هماهنگی اعضای ائتلافش، می‌خواهد کمیته ملی المپیک را از آخرین مدیر بازمانده از دولت احمدی‌نژاد پس بگیرد.

هرچند وزیر ورزش و جوانان به روش همیشگی‌اش، که دوری از حاشیه‌هاست، گفته که دخالتی در انتخابات کمیته ملی المپیک ندارد، به نظر می‌رسد ائتلافی که به دولت و وزارت ورزش و جوانان نزدیک‌تر است، پیروز امروز انتخابات خواهد بود. کیومرث هاشمی، محمود خسروی وفا و محمدرضا داورزنی، سه عضو مهم این ائتلاف هستند که بنا بر شنیده‌های خبرنگار تابناک، سه پست اصلی رئیس کمیته ملی المپیک، نائب رئیس و دبیرکلی به ترتیب به این سه خواهد رسید.

کیومرث هاشمی جای علی‌آبادی را می‌گیرد

در این میان، محمود خسروی وفا و کیومرث هاشمی هر دو برای پست ریاست کمیته ملی المپیک اعلام آمادگی کرده‌اند که بنا به تقسیم کاری ‌میان این دو عضو ائتلاف، ‌خسروی وفا به احتمال زیاد به نفع هاشمی کناره‌گیری خواهد کرد و به این ترتیب، صندلی نائب رئیسی کمیته ملی المپیک به محمود خسروی وفایی خواهد رسید که در دو ماه گذشته، بزرگ‌ترین جنگ رسانه‌ای را علیه علی‌آبادی آغاز کرده است.

گفتنی است، به رغم اینکه بهرام افشارزاده روز گذشته توانست مجوز لازم برای شرکت در انتخابات را بگیرد، گزینه ائتلاف هاشمی و خسروی و‌فا برای احراز پست دبیرکلی، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال است.

به هر حال تا ساعاتی دیگر، نتیجه انتخابات پر هیاهوی کمیته ملی المپیک مشخص خواهد شد؛ اما از شواهد چنین برمی‌آید که محمد علی‌آبادی، شانس چندانی برای ماندن در صندلی این کمیته ندارد و باید با ورزش خداحافظی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
چرا هاشمی تبا کناره گیری کرد از انتخابات؟؟؟ گزینه خوبی بود
بهتر است مسئولین در شرایط اینچنینی که اکثریت تمایلی به حضور مجدد آنها ندارند کاندید نشوند و از ملتهب شدن اوضاع جلوگیری نمایند .
lمهندس هاشمی انسان وارسته و کاردانی در حوزه ورزش می باشد
علی ابادی انصراف داد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی